VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe DAGERON OÜ (edaspidi “Veebipood”) omanik on OÜ DAGERON (registrikood 10793705).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on esitatud eurodes (€).

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist, ning see kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks lisa soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks täida nõutud andmeväljad ja vali sobiv kohaletoimetamise viis. Ekraanile kuvatakse tasu suurus, mille saad tasuda turvaliselt järgmiste makseviisidega:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
  • Visa/Mastercard kaardimaksed

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas vastavalt panga või krediitkaardi maksekeskkonnale. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele. Leping jõustub alates tasu laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistes riikides: Eesti, Läti, Leedu, Soome.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgmised valikud:

  • Omniva pakiautomaadid
  • DPD pakiautomaadid
  • Kullerteenus
  • Kaubale ise järele tulemise võimalus

Kohaletoimetamise kulud kannab ostja ja need kuvatakse saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul kohale 3–5 tööpäeva jooksul, rahvusvahelised saadetised 7–14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Ostjal on õigus sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele. Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi kaupa kasutada muul viisil kui kauba olemuses ja omadustes veendumiseks.

Kauba tagastamiseks esita taganemisavaldus ja saada see e-posti aadressile rapla@dageron.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui toode ei vasta tellitule.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab müüdud kauba puuduste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul kauba ostmisest. Puuduse korral saada pretensioon e-posti aadressile rapla@dageron.ee või helista numbril +372 5342 2876.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Otseturustuseks kasutatakse andmeid vaid juhul, kui ostja on selleks nõusoleku andnud.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on pretensioone, palume need saata e-posti aadressile rapla@dageron.ee või helistada numbrile +372 5342 2876. Kui vaidlust ei õnnestu lahendada kokkuleppe teel, on ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole.